Nu ska jag sluta

Nu ska jag sluta nörda. Nörda att ha en blogg utan att blogga. Vi får dock se hur det kommer gå, men bättre än de andra gångerna hoppas jag. Idag skola som vanligt, slutar 12 på onsdagar, mysigt. ;> Eh, min, eh, lärare fick typ damp på mig. Igen. Haha, typiskt. Förbaskat irriterande med lärare som är enbart sura och otrevliga, ÄVEN om man arbetar på så bra som man kan. Jag menar, första gången på en lektion med *den* blev *den* sur för att jag sa att jag kunde en sak? Asså, hallå, nöt. >.<

Åså mina Skullcandy får jag imorn! Happy me! Som man har längtat efter fått lyssna på sin basmusik med hörlurar - MED BAS I. Jkla jobbigt utan bas, bara för att påpeka. Haha, ni hör ju bara. Basmusik utan bas. Lycka till :P

Vi får se ifall jag kan vara lite social med folks utan veckan.. Fredag äre träning och sedan genrep (;O) på söndag, pirrrrr!

Nu ska jag ordna lite mer musik och sedan organisera om min iPod. (men vad fin jag lät då?) Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0