Cola, wow & choklad

Tjaahh. Är hos pappa den här helgen, sjukt länge sedan nu faktiskt.. O.o
Well, tur som jag hade hittade jag iallafall Wow på Miles dator, haha, överlyckig! :D Ådå lvlade jag lite till sedan vare middag. Efter middagen körde jag på lite till, haha, å efter det (sjukt kul det här låter, *efter det, efter det, sen, å efter det*) frågade Bea ifall jag hade lust att gå ut med henne. Och det hade jah! ^^ Så då gick vi, till konsum, där köpte jag Godis, tuggummi, en cola och en tandborste! Haha! XD Tandborsten för att jag tydligen inte har någon tandborste hos min far. Ojojoj. :D Där träffade vi bland annat Min syster, Emma & Angelica. Sen, gick vi och satte oss på asfalten i konsumbacken typ. Hahaha! Gissa vad blickar man fick? :)

Och nu vill jag spela wow. Men såklart har jag ju inte lösenordet till Miles dator. Så nu är jag pissssed! O.o :@

NICLAS HENRIKSSON, JAG SAKNAR DIG. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0