Go On

Jomen tjaah. Sitter på Go On, skulle jobba här för Operation Dagsverke.. *t*, fanns inte särskillt mycketatt göra haha, så, jag sitter här, smsar, och dricker varmchoklad. Mums.

Kvart i 5 ska jag möta mami för vi ska gå iväg och köpa en sak, *heheh* Hemlis, ni får se imorn! :D Hoppas det blir bra iaf O.o Annars har ni ju någon som kommer bli typ deprimerad, hahaha!

Jag känner stort sug efter att spela WoW.. Huh, give meh, give meh. Samtidigt har jag då en som tjatar på mig att komma hem tidigare, för att jag ska spela med henne, haha, och NÄR jag då väl kommer in, så då börjar en annan tjata att jag ska gå in på min UD. Hahah! Herregud, villket tjafs. Aja, ska då fixa min upp till minst lvl 8-9-10 idag, har inte så mycket tid på mig.. O.o Så, hinner väll inte mer än det.. Om jag nu inte har mindre tid på mig än vad jag tror? O.o *H0PE N0T!*

Men gud, nu tjarar 4 pers på mig. O.o

Well. G2g! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0