Zorthyn + Shique

= SAAANT! :D <3

Haha. Jahrå.. Som vanligt, vaknade *= blev väckt*, åt frukost.. Satte mig och spela med lillebror vid min sida. Sedan såklart, fick vi höra att det var fint väder ute och blablabla.. Haha, så då fick vi lov att gå ut. :) Var då ute ett tag, sedan sprang jag ner och gick in på min UD igen, träffade älskade & linus. Haha :D Sen så gick vi över gatan för att säga grattis till lilla Salma som fyller 4 år idag. :D (tror det var 4.. hahaha!) Sen så när vi kom tillbaka sprang jag raka vägen hit och gick in på min UD och träffade älskade och linus igen. :D

Nuså sitter jag och pratar med människor på msn, väntar på att älskade ska sluta äta.. haha. PYZZ! ;*

Kommentarer
Postat av: sara

okej, tack :>

2009-05-05 @ 19:06:49
URL: http://sssssara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0